Kalite Politikamız




O
nur Medikal yönetimi bir kalite politikası oluşturmuştur. Tüm personelimiz tarafından şirketimizin kalite tanımının anlaşılması için de bu politikanın sürekli olarak gözlemlenmesi ve gelişiminde kararlıdır. Kalite politikamızdaki standartlarımıza ulaşmak ve bunu devam ettirmek için;

  • Tüm personeli teşvik edip katılımlarını sağlayarak, üretim proseslerini ve ürünleri sürekli olarak gözden geçirerek, geliştirerek ve yenileştirerek pazar isteklerine ve müşteri beklentilerine uygun modern ürünler tasarlamak ve üretmek.
  • Tüm personelin son teknoloji ve metotları kullanımını gerekli kılan personel eğitimi ve hizmet içi eğitim yoluyla çalışanlarımızın deneyim ve yeteneklerinden yararlanmak.
  • Çalışanlarımızı, müşterilerimizi, çalışma ortamını, alt yapı ve tesislerimizi, üretim ve üretim sonrası şartları olumsuz etkileyebilecek bütün faktörlere karşı gerekli önleyici tedbirleri almak.
  • Şirket bünyesinde bürokratik olmaktan uzak, verimli bir şekilde düzenlenmiş etkin bir iletişim sistemi kurmak.

    Kalite Politikası

    “Eğitimli, katılımcı ve sürekli gelişmeye açık mutlu çalışanlarımızla, hastaların, uygulayıcıların, kullanıcıların ve üçüncü şahısların sağlık ve güvenliğini ön planda tutarak, 93/42/EEC Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği ile ulusal ve uluslararası sıtandartlara uygun ürünler üreterek, müşterilerimizin beklentilerini karşılamak, verimlilik artışıyla rekabet gücümüzü, karlılığımızı ve pazar payımızı artırmaktır.”
Genel Müdür